Шановні батьки та учні 3 класу! З 12.03
ми будемо працювати дистанційно. Ознайомтесь із завданнями. Якщо
будуть виникати питання, телефонуйте за номером: 097065747. Пишіть у
вайбер за номером: 0631647705. По можливості, виконані письмові завдання фотографуйте і надсилайте
для перевірки. Кожну надіслану роботу
прокоментую, дам пораду у разі помилки.
Усний матеріал буде обов’язково перевірено, коли діти прийдуть до школи. Я думаю,
ми з вами все зможемо здолати, адже разом ми
– сила! Завдання
для учнів 3
класу на період карантину
з 12.03 по 03.04 12.03. Природознавство – опрацювати текст підручника с.114 – 116.
Подумайте, чому звірів називають найближчими родичами людини. Поділіться
своїми думками зі мною або з батьками. 13.03 Літер. читання – Спробуй знайти інформацію про пам’ятники Тарасу Шевченку
в нашому краї.
16.03 Літер. читання – Прочитати казку братів Грімм « Шипшинка» с. 142-144. (1
частину) Якою ви вважаєте тринадцяту
чаклунку? Спробуйте зобразити
її на папері. Які кольори ви використаєте? Математика – № 941, 942 Укр. мова – Вправа 350. Вийди на вулицю. Подивись уважно навколо. Які зміни відбулися в
природі? Запиши. Використовуй у своїй розповіді прикметники. Вивчи правило на
сторінці 144. 17.03 Літер. читання – Прочитати до кінця
казку братів Грімм « Шипшинка» с. 144-146. (2
частину) Подумайте, без яких героїв не
відбулася б казка? Математика –№ 950, 951 Укр. мова -
Вправа 355. Складіть або, відшукайте загадки про весну(3 -4) Які прикметники
допомогли тобі відгадати ці загадки? Природознавство – опрацювати текст підручника с. 117 – 118. Спробуйте довести,
що піклування дорослих тварин про своє
потомство є важливим фактором у житті тварин? 18.03 Літер. читання – Прочитати казку « Пригоди Піннокіо (с. 147 – 150). Чи
хочеться вам дізнатися, що трапилося з героями казки далі? Якщо так, то
візьміть цю казку в шкільній бібліотеці. Прочитайте до кінця. Математика - № 946, 948, Укр. мова – Розгляньте таблицю до вправи 357. Спробуйте зробити висновки про змінювання прикметників
за родами. Виконайте вправу 359(
завдання №4) 19.03 Природознавство - Опрацювати текст підручника с. 122- 123. Доведіть, що гриби
– частина живої природи. Розкажіть про це батькам. 20.03 Відпочивайте!
Канікули! 30.03 Літер. читання - Прочитайте в Хрестоматії казку Галини Вдовиченко « Довгі вуса». Чим ми
можемо довести, що події,які відбуваються є казковими, а не реальними? Математика - № 961, 962 Укр. мова - Вправа 362. Випишіть з тексту іменники із залежними від них
прикметниками, в дужках визначте рід і
число прикметників. Зверніть увау на словникові слова на сторінці 149.
Запам’ятайте їх написання! 31.03. Літер. читання – Ознайомтеся з біографією шведської письменниці Астрід
Лінгред. Прочитайте казку «Про Карлсона,
який живе на даху»(с.153 – 154) Яким зображено казкового чоловічка? Які риси
характеру притаманні Карлсону? Математика - №971, 972 Укр. мова – Запишіть до свого довідника аналіз прикметника як частини мови. Виконайте вправу 358. Напишіть невелику розповідь « Мій друг» або «
Моя подруга». Використовуйте слова з довідки. Природознавство – Опрацювати текс підручника с. 124 – 125. Спробуйте разом
з батьками скласти пам’ятку для грибника – початківця. 01.04. Літер. читання - Прочитайте казку «Про Карлсона, який живе на даху» до
кінця. Подумайте, чому у Карлсона і Хлопчика були різні погляди на одній ті
самі вчинки? Кого із них ви хотіли б наслідувати? Математика – Вивчити правило на с.147. №980, 981 Укр. мова – Вправа 373. Спишіть текст, вставляючи пропущені закінчення прикметників. У
третьому реченні підкресліть головні члени речення. 02.04. Природознавство – Опрацювати текст підручника с. 128 – 129. Наведіть
власний ланцюг живлення. 03.04 Літер. читання На сторінці
158 є питання до пройденої теми. Дай
відповіді на поставлені питання. Можна користуватися простим олівчиком. Якщо
питання для тебе виявилося важким, постав біля нього значок мінус. Коли
прийдемо до школи, ці питання розберемо. Математика № 985. Порівняй дроби . Вивчи правило на сторінці 149. За малюнком до вправи
989, визнач номери кіл та номери кругів.
|